Salta la navegació. Vés directament al contingut principal

Sol.licituds del teu contracte elèctric

Comença el contingut principal

CIDE HCENERGIA, SA s’ha adherit al sistema arbitral de consum en tot el territori nacional per a la resolució de possibles conflictes del servei energètic amb els seus clients.

Crec que la meua lectura no és correcta, no he gastat tant

  • Verifica la lectura real al teu comptador per a contrastar-la amb la lectura facturada.
  • Comprova el teu històric de consum d’anys anteriors. La comparativa s’ha d’efectuar sobre el total de kWh facturats, no sobre els preus, ja que aquests han pogut variar. Si els teus hàbits de consum no han canviat, la teua corba de consum evolucionarà de manera similar.
  • Comprova el funcionament correcte del comptador. Desconnecta tota la teua instal·lació elèctrica i comprova que, al cap de 10 minuts, el comptador ja no registra cap consum. Pots assegurar-te’n sol·licitant una verificació a la companyia distribuïdora.

No estic d’acord amb el preu aplicat en la factura

En aquest cas, t’aconsellem que revises les condicions específiques del servei que tens contractat.

Has de tindre en compte que, en estar en mercat lliure, abonaràs els preus establits en les condicions específiques en funció dels subministraments i/o serveis que hages contractat. Aquests preus es poden modificar quan es produïsca una variació en el cost d’algun dels components que s’hagen tingut en compte per a l’establiment d’aquests, i que són aliens a la voluntat de les parts (per exemple, peatges d’accés, preus d’adquisició de l’energia en els mercats organitzats de producció, garantia de potència, pèrdues, energia reactiva, etc.).

Les condicions generals del contracte de CHC Energía són comunes per a qualsevol de les modalitats de contractació que hi ha dins del mercat lliure: Condicions generals del contracte de CHC Energía.

Canvi de titular, adreça d’enviament de correspondència o potència contractada

Si vols canviar l’adreça d’enviament de correspondència, el titular del contracte, les condicions contractades o fer alguna altra modificació, per favor, dirigeix-te a Modifica el contracte.

Pagar una factura pendent o fraccionar el pagament, confirmar el pagament del c/c, enviament de la teua factura, duplicat de factura

Per a qualsevol consulta relacionada, recorda que pots posar-te en contacte amb el teu delegat comercial més pròxim.

Si no saps quin és el teu delegat, pots trobar-lo en la teua factura:

Sobre el segur tranquil litat?

Si tens alguna pregunta/dubte sobre el Segur Tranquil•litat. consulta ací.

Si la teua pregunta és sobre el funcionament del segur tranquil•litat i no ha hagut cap sinistre, contacta amb el teu Delegat CHC Energia. Podràs trobar-ne el telèfon en la part superior de la teua factura.

En cas de sinistre, crida al telèfon gratuït: 900 848 847

Fi del contingut principal