Saltar navegación. Ir directamente ao contido principal

Solicitudes do teu contrato

Suxestións

Comeza o contido principal

CIDE HCENERGIA, S.A. adheriuse ao Sistema Arbitral de Consumo en todo o territorio nacional para a resolución de posibles conflitos do servizo enerxético cos seus clientes.

Creo que a miña lectura non é correcta; non gastei tanto

  • Verifica a lectura real no teu contador para contrastala coa lectura facturada.
  • Comproba o teu histórico de consumo de anos anteriores. A comparativa debe efectuarse sobre o total de kWh facturados, non sobre os prezos, xa que estes puideron variar. Se os teus hábitos de consumo non cambiaron, a túa curva de consumo evolucionará de forma semellante.
  • Comproba o correcto funcionamento do contador. Desconecta toda a túa instalación eléctrica e comproba que, transcorridos 10 minutos, o teu contador xa non rexistra ningún consumo. Podes asegurarte solicitando unha verificación á compañía distribuidora.

Non estou de acordo co prezo aplicado na factura

Neste caso, aconsellámosche que revises as condicións específicas do servizo que contrataches.

Ten en conta que ao estar en mercado libre abonarás os prezos establecidos nas Condicións Específicas en función das subministracións e/ou servizos que contratases. Estes prezos poderán ser modificados cando se produza unha variación no custo dalgún dos compoñentes que sexan tomados en consideración para o establecemento dos mesmos, e que son alleos á vontade das partes (por exemplo, peaxes de acceso, prezos de adquisición da enerxía nos mercados organizados de produción, garantía de potencia, perdas, enerxía reactiva, etc.).

As condicións xerais do contrato de CHC Energía son comúns para calquera das modalidades de contratación existentes dentro do mercado libre. Condicións xerais do contrato de CHC Energía.

Cambio de titular, dirección de envío de correspondencia ou potencia contratada

Se queres cambiar a dirección de envío de correspondencia, o titular do contrato, as condicións contratadas ou realizar algunha outra modificación, por favor, diríxete a Modificar contrato.

Pagar unha factura pendente ou fraccionar o pagamento, confirmar o pagamento da c/c, envío da súa factura, duplicado de factura

Para calquera consulta relacionada, lembra que podes entrar en contacto co teu delegado comercial máis próximo.

Se non sabes cal é o teu Delegado, podes atopalo na túa factura:

Sobre o seguro tranquilidade?

Se tes algunha pregunta/ dúbida sobre o Seguro Tranquilidade consulta aquí.

Se a túa pregunta é sobre o funcionamento do seguro tranquilidade e non sucedeu ningún sinistro, contacta co teu Delegado CHC Enerxía, poderás atopar o teléfono na parte superior da túa factura. Estaremos encantados de atenderte.

En caso de sinistro, chama ao teléfono gratuíto:: 900 848 847

Fin do contido principal