jauzi nabegazioa. Joan zuzenean eduki nagusira

Zure elektrizitate-kontratuko eskaerak

Bigarren mailako menua

Bigarren mailako menuaren amaiera

Eduki nagusiaren hasiera

CIDE HC ENERGÍA, SA Kontsumorako Arbitratze Sistemara atxiki da Espainia osoan, energia zerbitzuak bere bezeroekin izan ditzakeen auziak ebazteko.

Uste dut nire irakurketa ez dela ongi egin, ez dut horrenbeste gastatu

  • Egiaztatu kontagailuan ageri den irakurketa eta alderatu fakturatutako irakurketarekin.
  • Egiaztatu aurreko urteetako kontsumo historikoa. Fakturatutako kWh kopuru osoa kontuan hartuta egin behar da konparazioa, ez prezioak kontuan hartuta, agian azken horiek aldatu baitira. Zure kontsumo ohiturak aldatu ez badira, kontsumo kurbak aurreko urteetako antzeko bilakaera izango du.
  • Egiaztatu kontagailuak ongi funtzionatzen duela. Deskonektatu instalazio elektriko osoa eta 10 minutu igaro ondoren, egiaztatu kontagailuak ez duela inolako kontsumorik erregistratzen. Kontagailuak ongi funtzionatzen duela bermatzeko, konpainia Banatzaileari hori egiaztatzea eskatu.

Ez nago ados fakturan aplikatutako prezioarekin

Kasu horretan, kontratatutako zerbitzuaren baldintza bereziak berrikustea gomendatzen dizugu.

Kontuan izan, Merkatu Librean egonda, kontratatutako horniduren edota zerbitzuen arabera, Baldintza Berezietan xedatutako prezioak ordainduko dituzula. Prezioak zehazteko kontuan hartutako elementuren baten kostuan aldaketarik gertatzen bada, prezioak aldatu ahal izango dira, eta askotan, elementu horien kostu aldaketek ez dute zerikusirik ez bezeroarekin, ez konpainiarekin (adibidez, eskuratze ordainsarien kasuan, ekoizpen merkatu antolatuetan energia eskuratzeko prezioen kasuan, potentzia bermearen kasuan, galeren kasuan, energia erreaktiboaren kasuan eta abar).

Merkatu librean dauden kontratazio modalitate guztietarako baldintza komunak dira CHC Energíaren kontratuko baldintza orokorrak. CHC Energíaren kontratuko baldintza orokorrak.

Titularra, posta bidaltzeko helbidea edo kontratatutako potentzia aldatzea

Posta bidaltzeko helbidea, kontratuaren titularra edo kontratatutako baldintzak aldatu ala bestelako aldaketarik egin nahi izanez gero, joan Aldatu kontratua atalera.

Ordaintzeke dagoen faktura bat ordaintzea, ordainketa banakatzea, kontu korronteko ordainketa berrestea, faktura bidaltzea, fakturaren kopia eskatzea

Honi buruzko edozein kontsulta izanez gero, zugandik gertuen dagoen ordezkari komertzialarekin jar zaitezke harremanetan.

Zure ordezkaria nor den ez badakizu, fakturan ageri da zehaztuta:

Seguro Tranquilidad produktuari buruzko galderarik?

Seguro Tranquilidad produktuari buruzko galdera edo zalantzarik baduzu, galdetu hemen.

Ezbeharrik gertatu ez bada eta zure zalantza Seguro Tranquilidad aseguruaren funtzionamenduari buruzkoa bada, contacta con jar zaitez harremanetan zure CHC Energíako ordezkariarekin. Fakturaren goialdean aurkituko duzu telefono zenbakia. Atseginez erantzungo dizugu.

Ezbeharren bat gertatuz gero, deitu doako telefono zenbaki honetara: 900 848 847

Eduki nagusiaren amaiera