jauzi nabegazioa. Joan zuzenean eduki nagusira

Zure elektrizitate-kontratuko eskaerak

Bigarren mailako menua

Bigarren mailako menuaren amaiera

Erreklamazioak

Eduki nagusiaren hasiera

CIDE HC ENERGÍA, SA Kontsumorako Arbitratze Sistemara atxiki da Espainia osoan, energia zerbitzuak bere bezeroekin izan ditzakeen auziak ebazteko.

Erreklamaziorik aurkeztu baino lehen, egin klik hemen.

Gure bezero guztiek eskubidea dute gure zerbitzuen prestazioarekin ados ez daudela adierazteko.

Gure bezeroak eta beren asebetetzea dira garrantzitsuenak guretzat.

Zein pauso jarraitu behar ditut?

Non jarri behar dut erreklamazioa?

Zure erreklamazioak aurkezteko bide hauek dituzu eskuragarri.

Modua Non
Aurrez aurre aurkeztuta CHC bulegoetan
Posta bidez Departamento Reclamaciones C/ Poeta Joan Maragall (antigua Capitán Haya), 1, 3º Sur - 28220 - Madrid
Helbide elektroniko bidez reclamaciones@chcenergia.es
Doako telefono zenbakira deituta 900 813 745
Online inprimakia erabiliz Gure webguneko Erreklamazioen atalean.

Noiz jasoko dut erantzuna?

Erreklamazio guztiak jaso eta 15 lanegun igaro baino lehen erantzuten dira, idatzian aurkakoa aipatzen denean izan ezik. Erantzunaren helburua da erreklamazioa konpontzeko abian jarritako ekintzen berri ematea. Erantzuna jasotzeak ez du esan nahi arazoa berehala konponduko denik, askotan, erreklamazioari erantzuna emateko epea baino denbora luzeagoa behar baita arazo horiek konpontzeko. CHC Energiak azken erantzuna bidali zuenetik hilabete bat igaro bada, eta erreklamaziogileak ez badu desadostasunik adierazi emandako irtenbidearen aurrean, erreklamazioa amaitutzat joko da.

Jarri erreklamazioa

Lagun iezaguzu hobetzen. Gurekin harremanetan jar zaitezke inprimaki hau betez. Bestela, nahiago baduzu, zure udalerriko CHC Energía bulegora joan zaitezke edo 900 813 745 telefono zenbakira dei dezakezu.

Izartxo batekin (*) markatutako atalak derrigorrez bete behar dira.

Kontratuaren datuak

Laguntza

Kontaktuaren datuak

Desadostasuna arreta langileek. Desadostasuna kalitatea eta horniduraren jarraipena orrian. The Distribuidora inguruan zeinen instalazio dira bezero lokalen konektatutako erreklamazio hauen arduraduna da. Horrez gain, bezeroak CHC Energia, erreklamatu ahal izango du bezeroak kexa bidali duen banatzailea izenean, beraz, bere kalitatea eta horniduraren jarraipena buruzko betebeharrak ez betetzeagatik erantzuten du. Desadostasuna elektrizitatea merkataritza sozietate aldatzeko prozesua orrian. Kontratuan informazio (prezioa, boterea, etab) atsekabea; kontratu-aldaketa atzeratzea. Desadostasuna okerraren ebaketa edo atzerapena reclosing ezartzeko ere. Desadostasuna okerra fakturazio, fakturazio edo fakturazio hutsen faltagatik. Counter eragiketa, esleitutako irakurketak edo counters atsekabea. Desadostasuna transakzio prezioak edo faktura argitasun falta on. Beste edozein desadostasuna aurreko zerikusirik.

arakatu

Eduki nagusiaren amaiera